Thursday, March 29, 2012

Volcano

手上还握着
被退回的温柔。

我看天空,
视线变得模糊。

上一次,那一次。

你最后一次快乐,
那是哪一次?

--------------------------

刮起了狂风,我无动于衷,
下起了暴雨,我置身于外,
煽起了大浪,我不放心上,

直到火山爆发的那一刻,
我才发现,

有些事情,
错过了,就是错过了,

而遗憾是一种美,
只是一个借口。

遍地碎片,
再也拼不回,
潇洒的是谁?

-----------------------

你说,不相信,
因为曾经被出卖,
但却更渴望被疗伤。

While someone breaks your heart,
Another someone is waiting to fix it.

For you I'll try,
Pick up all these pieces till I'm bleeding
If I could make it right.



-Bruno Mars -
- It will rain -

------------------------------


Presentation in 3 hours.
=)

No comments:

Post a Comment