Thursday, September 8, 2011

Stats.

后来我才发现,
原来人,还是要有寄托。

或许再也回不到过去,
那回忆到底是失败的安慰,
还是不堪回想的痛。

----------------

身边的人不高兴,我也不觉得怎样,
反正当你好起来,这一切往事如烟,
那我又何苦让自己因为你那么低落。

这不是自私,
这是捷径,跳过伤心的那一段。
相对的,其实我可以说
人生就是要经历过这一些才完整,
但,我不要。

明天stats考试,
应该有很多人担心,
担心读不完。

我反而担心,
就算我拼命读了很多,
但是却没有出来,
我就是浪费了时间,
做了吃力不讨好的事。

该死的射手座。
我要改掉。

-------------------------

很喜欢海枯石烂的歌词,

“只要你回来,那就够浪漫。”

没有特别悲伤,
也不算是幸灾乐祸,
只是很不像....
很不像是一个正常的人。

这样讲,
会过分吗?

Who cares.

-----------------------------------

The family just came back from HongKong.
So jealous. =(

Can someone go with me again next time?
Preferably girls.
P.S. I'm not a nice guy.
To elaborate,
I wont open the door or pull out the chair. =)

---------------------------------

Will try to catch up with all the
lectures I missed out for the past 5 weeks
during Sem break.

Yes, pls do so.

Ciao.


I miss home.
BUT, I knw I will miss Aussie when I go back.

=/

1 comment:

  1. You will put down the __________ when it's hot.

    Fill in the blank, I don't know what's that call.

    ReplyDelete